DERE OTLU AYRAN AŞI ÇORBASI

SICAK OLDUĞU KADAR SOĞUK ÇORBALARDA TÜRK MUTFAĞININ VAZGEÇİLMEZLERİNDEN BENDE İLK KEZ SİZİNLE HEM SOĞUK ÇORBA , HEM MEZE HEM APERATİF OLARAK SUNABİLECEĞİNİZ BİR TARİF PAYLAŞMAK İSTEDİM
MALZEMELER
800 GRAM YOĞURT(SÜTAŞ KAYMAKSIZ)
1/2 DEMET DEREOTU
YARIM KİLO HAŞLANMIŞ BUĞDAY YARMASI
TUZ
YAPILIŞI
BUĞDAYLARI GECEDEN SICAK SUDA BEKLETİP SABAH HAŞLANMAYA BIRAKIYORUZ. YOĞURDU SUYLA AKIŞKAN HALE GETİRİP(KIVAM TAMAMEN SİZE BAĞLI BEN YOĞUN SEVİYORUM) İÇERİSİNE İNCE KIYILMIŞ DERE OTUNU ,TUZU VE HAŞLANMIŞ OLAN BUĞDAY YARMASINI EKLEYİP GÜZELCE HARMANLIYOR SERVİS TABAĞINA ALIP SUMAKLA SÜSLEYEREK SERVİS YAPIYORUZ
AFİYET OLSUN SEVGİLER

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık çok severim bu çorbayı bende, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. tanıştığıma memnun oldum canım.
    eline sağlık mmmmmm.
    banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım...
    Bu çorbanın soğuk ve sıcak her haliyle seviyorum...
    Dereotlu denememiştim ama mükemmeldir ben dereotuna bayılanlardanım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. çook everim yaz aylarında buz gibi ayranın içinde :)
    urfada bunu her masaya getiriyorlar okadar güzel yapıyorlar.
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler