PRATİK SOMON IZGARA

HAVALAR GİDEREK ISINMAYA VE YAZ YÜZÜNÜ GÖSTERMEYE BAŞLADI VE SOFRALARDA HAFİF, PRATİK VE SAĞLIKLI LEZZETLERDE YERİNİ ALMAYA BAŞLADI BİR BALIK SEVER OLARAK TERCİHİM SOMON IZGARA OLDU GELELİM YAPILIŞA
MALZEMELER
1 KİLO SOMON BALIĞI(FİLETO HALİNDE 6 PARÇA)
TUZ , KARABİBER, PUL BİBER, KEKİK
SIVI YAĞ

YAPILIŞI 
SIVI YAĞ VE BAHARATLAR GÜZELCE HARMANLANIR, FİLETO BALIKLAR HAZIRLANAN KARIŞIMA İYİCE BULANARAK YAĞSIZ TEFLON TAVADA ÖNCE DERİLİ TARAF ALTTA KALACAK ŞEKİLDE IZGARADA KIZARTILIR.
MEVSİM SALATASI İLE SERVİS YAPILIR , ESKİDEN BALIĞI BOL LİMONLU YERDİM AMA FARKETTİM Kİ LİMON BALIĞIN TADINI KESİYOR O NEDENLE LİMONSUZ OLARAK TÜKETMENİZİ TAVSİYE EDERİM.
AFİYET OLSUN 
SEVGİLER


Yorumlar

  1. Elinize sağlık balık severim ama somonu henüz denemedim...
    Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim mutlu hafta sonu dilerim...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık somunu çok severim çok lezzetli görünüyor sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Somon hem lezzetli hem de çok faydalı bir balık.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık somona bayılı
    rım çok leziz olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor. Bloğunu severek takip ediyorum. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler