EVMAN İLE EVDE KATKISIZ DOĞAL MANTI KEYFİ

Geçtiğimiz ay Ankarada gerçekleşen Turizm Fuarında Ankara'lı Blog Yazarları olarak bizlerde yer aldık, ülkemizin güzelliklerini tanıma şansı yakalarken hem de geleneksel yemekleri tatma şansına sahip olduk.Her şehrimizin kendine has güzel yöresel yemekleri lezzetleri var.kayseri mantısıda pek çoğumuzun hayır diyemeyeceği bir lezzet şöleni olsa gerek.
Evman Kayseri standında tanıdığım denediğim bir ürün ve fabrika müdürü Eda hanımdan detaylı bilgi alma şansımda oldu,Firma Kayseri'de yer alıyor bu gördüğünüz el yapımı mantı fabrikada çalışan bayanlar tarafında el ile yapılıyor ayrıca isterseniz fabrika yapımı olanı da mevcut,ürünlerde katkı maddesi yok zaten kullanım süresine baktığınızda bunu anlayabilirsiniz.benim tercihim el yapımından yana oldu Ankara'da Kipa marketlerde satışa sunulmuş zaman içinde daha çok markette bulabileceğimizi söylediler.
Fuarda denemiştim tabi tadı damağımda kalınca eve de almak istedim ve hemen yaptım,dondurucuya atıp uzun süre muhafaza edebildiğiniz için acil misafirlere ve yorgun olduğunuz günlerde pratik yemek olması adına gerçekten güzel bir tercih olduğunu düşünüyorum.beğendiğim denediğim ürünleri de sizlere tavsiye ediyorum her zaman bulduğunuzda mutlaka Evman mantılarını deneyiniz derken pişmiş haliyle sizi baş başa bırakıyorum sevgiler
Firmanın tüm ürünlerini incelemek bilgi almak isterseniz buraya tık tık





Yorumlar