EBRU'YLA KIŞA MERHABA BULUŞMASI - 1


Merhabalar :) uzun zamandır bir etkinlik yapsam mı yeniden düşüncesi aklımdayken bir anda neden yapmıyorum ki dedim ama bu sefer az blogger az sponsor olsun keyif sohbet eğlencesi bol olsun diyerek yola çıktım ve başladım çalışmalara :)
Öncelikle firmalarla yazışmalara başladım yeni yıl değil kışa merhaba olsun istedim ,yıl sonu yaklaşmıştı çoğu firmadan olumsuz yanıt alacağımı düşünürken beklediğimin üzerinde firmadan keyifli dönüşler aldım.Masa süslemeleri ve konsepti belirledim; mavi evet herkes mavi giymeliydi kar taneleri ile ilgili aramalar yaptığımda hep mavi resimlerle karşılaştım ve kışa merhaba için en uygun rengin mavi olduğuna karar verdim.Herkes mavi giymeliydi ve tabi ki davetiyeden masa süslemelerine her şey maviler içinde olmalıydı.
Mekan için Emekte bulunan ve sürekli gittiğimiz şirin bir aile işletmesi Kezzban Cafe'yi tercih ettim neden mi sıcacık bir aile ortamında kahvaltınızı edip dostlarla sohbet için ideal bir mekan :)
Etkinlik günü erkenden mekana gidip blogger dostlarım için masayı özenle hazırladım
Kendi el emeğimle yaptığım kardan adam kitap ayıraçları ve minik şekerlemeli kavanozlardan her blogger için hazırladığım ufak hediyeler oldu , masamız mavi beyaz kalpler kardan adamlar ve kar taneleriyle süslendi konsepte uygun peçetelerde sofrada yerini aldı :)
Bu güzel süslemeler için Okyanus Hobi Tasarim firmasına çok Teşekkürler
Kışa merhaba buluşmasında blogger dostu firmalarda bizleri yalnız bırakmadı ve etkinliğime gelen dostlarım için birbirinden güzel hediyeler gönderdiler

Lezzetli çeşitleriyle her zaman yanımızda olan Doğadan soğuk kış günlerinde bağışıklık sistemini güçlendiren Zencefil-Limon çayından ve  yeşil kupalarından gönderdi 
Teşekkürler


Olmazsa olmaz ürünlerimden Bioderma bizlere dünyada vazgeçilmez bir ürün haline gelen Sensibio H2O ve vücudumuzu kışın soğuktan koruyan ciltlerimize eşsiz bir bakım uygulayan Atoderm serisi ürünlerinden gönderdi
teşekkürler

Mutfağın yıldızı Pakmaya geleneksel Türk Tatlılarından ve yeni çıkardığı leziz çikolatalarından göndererek mutfaklardan mis kokular çıkmasına sebep oldu, blogger dostlarca çok sevilen ürünler mutfaklarda baştacı edildi bile 
Teşekkürler


Yılların eskitemediği acı badem sütü halen sevilerek kullanılan Bebak , artık yepyeni ürünleriyle kozmetik sektöründe adından söz ettirmeye devam ediyor.Bizler için gül özlü vücut bakım losyonu ve makyaj temizleme pamuğu gönderen firmaya 
Teşekkürler


Organik ev tekstilinin dünya çapında kabul edilen GOTS ve OEKO-TEX sertifikalarıyla kalitesini belgelemiş öncü markası Ecocotton çevreye saygılı ve sosyal sorumluluk anlayışı içinde üretimlerini yapmakta olup sadece ev tekstilinde değil organik çocuk zıbınları, bornozları gibi ürünlerlede çeşitliliğini her geçen gün artırarak Türkiye ve yurtdışında tercih edilen bir marka haline gelmiştir.
Bir biyolog olarak organik ürünleri seven bendenizde %100 organik pamuktan üretilen bu ürünleri çok sevdim.Blogger dostlarıma bu şirin mutfak havlularını özenle paketleyip gönderen firmaya çok 
Teşekkürler


Saçlarımızda cildimiz gibi güneşe ihtiyaç duyarlar ve kış aylarında kapalı havalar, sıklıkla bere-şapka gibi aksesuarların kullanımı, başörtüsü kullanan veya işi gereği saçları güneş görmeyenler için geliştirilmiş Le soleil şampuan güneş görmeyen saçların ihtiyaçlarına özel olarak geliştirilmiş olup kırılmış yıpranmış saçlara bakım yapar. Blogger dostlarımada bu güzel üründen hediye gönderen firmaya çok Teşekkürler


Birbirinden değerli sponsorlarımıza teşekkür ediyorum ,ikinci yazımda diğer sponsorlarımızı sizlerle paylaşmaya devam edeceğim 
takipte kalın
Sevgiler






                                             











                                       























Yorumlar

  1. Harika bir buluşmaydı.. Her şey için çok teşekkür ederim...
    Bu etkinlik ile ilgili benim yazımı da okumak isterseniz :
    http://www.ankaraetkinlik.com/ebruylakisamerhaba-bulusmasi/
    Bir başka etkinlikte yeniden görüşebilmek dileği ile sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler