BENİM BİR DOSTUM VAR !!!!!YUNUS PARKLARINA HAYIR!!!!!

Merhaba bugün sizlerle ne bir yemek tarifi ne de bloguma her zaman yazdığım yazılardan birini paylaşacağım,  bugün sizlere Japon kıyılarında yaşanan bir katliamı anlatmak için yazıyorum.
Hem bir hayvansever hem bir biyolog hem bir blogger olarak tepkimi göstermek adına bu videoyu sizlerle paylaşmak  ve 20-30 tl ye bilet alıp girilen gösteri havuzlarının arka planında neler yaşanıyor görmenizi istedim.
Yunuslar gösteri havuzlarına nasıl geliyor hiç merak ettiniz mi ? İlk videoda nasıl yakalandıklarını ve havuzlara gönderilmeyenlere ne yapıldığını göreceksiniz içiniz dayanırsa...
             
Bir hiç uğruna doğalarından koparılıp esaret altında yaşamak ya da vahşice katledilmek onların kaderi olmamalı!!!
Haydi bloggerlar sadece 4 dakikalık bir video ile sizde tepkinizi gösterin , sizleri bloglarınızda bunu yayınlamaya davet ediyorum
            

Gösteri havuzlarında esaret altında yaşamalarına izin vermeyelim.




Yorumlar