KABAK TATLISI

Genelde tatlıyı seven biriyimdir ama kabak tatlısı ,aşure gibi tatlıları nedense tatlı diyesim gelmez pek ,heralde çikolata içermediklerinden olsa gerek kabağı ve aşureyi tatlı olarak tüketmek pek tercihim değildir ama ev halkı isteyince kabak tatlısını mecburen yaptım yorumlar gayet güzel olduğu yönündeydi kendim tadına bile bakmadım desem yalan olmaz heralde bir çatal aldıysam almışımdır.Gelelim tarife
MALZEMELER
2 Kiloya yakın ayıklanmış Bal Kabağı
2,5 su bardağı Toz Şeker
Yarım Su bardağı Su
Yarım kase dövülmüş fındık
YAPILIŞI
Kabaklar istenilen büyüklükte doğranarak bir tencereye alınır üzerine toz şeker dökülüp 1-2 saat bekletilir,kabaklar suyunu verince az bir su eklenip kısık ateşte 30-40 dakika pişmeye bırakılır.Sıcak veya soğuk olarak üzerine dövülmüş fındık ,ceviz veya fıstık dökülerek servis edilir.
Afiyet Olsun Sevgiler


Yorumlar

  1. Ellerine sağlık Ebrucum benim de vazgeçilmez tatlım....
    Afiyet olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık arkadaşım bende yaptım ama aynı zamanda aşurede olunca kabak tatlısı evde pastaya dönüşmek için beni bekliyor

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Ebrucum ben çok severim kabak tatlısını,çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler