YOĞURTLU TAVUK KEBABI

TAVUKLA BİR ŞEYLER YAPMAYI SEVİYORUM ÇÜNKÜ DEĞİŞİK LEZZETLER DENEYEBİLİYORSUNUZ. BU SEFER YOĞURTLU KEBAP YAPTIM AMA ZEMİNDE PİDE YERİNE NE KULLANDIM BİLİN BAKALIM BUNU YILLAR ÖNCE TV'DE GÖRMÜŞTÜM HATIRLADIĞIM KADARIYLA YAPMAYA ÇALIŞTIM

MALZEMELER
3 ADET TAVUK GÖĞSÜ
1 YEMEK KAŞIĞI SALÇA
TUZ , KARABİBER
SIVI YAĞ
2 ORTA BOY PATATES
1 KASE YOĞURT

YAPILIŞI
KUŞBAŞI DOĞRANMIŞ TAVUKLAR SALÇA , YAĞ , TUZ VE KARABİBERLE SOTELENİR.DİĞER TARAFTA RENDELENEN PATATESLER SUYU SIKILDIKTAN SONRA AZ YAĞDA ÇEVİRE ÇEVİRE SOTELENİR(KIZARTMIYORUZ ÇOK)
PATATESLER SERVİS TABAĞINA ALINIR, ÜZERİNE ÇIRPARAK AKIŞKAN HALE GETİRDİĞİMİZ YOĞURT DÖKÜLÜR.SON OLARAK SOTELENEN TAVUKLAR ÜZERİNE EKLENİR.DİLEDİĞİNİZ GİBİ SÜSLEYEREK SERVİS YAPILIR.
AFİYET OLSUN SEVGİLER

Yorumlar

  1. elıne sağlık merak ettım ne koydun

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık tavukla bende farklı lezzetler yapmayı severim:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel tariflerle tavuk sevmeyen bana bile sevdireceksin. Çok lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Oya hanım tavuk çok lezzetli aslında ama hormonlu vs diye çoğumuz çekiniyoruz belki ama doğrumudur bilmem ama ben banvit dışında tavuk almıyorum üretim aşamalarını izledim ve dinledim güvenilir bir kaynaktan o nedenle tercihim banvit deneyin seveceksiniz sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Derya hanım Selma hanım yorumlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Mesajinizi aldim , toplanti olursa mutlaka katilmak isterim.... cook tesekkur ederim...

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler