TAVUKLU PRATİK TALAŞ BÖREĞİ

TALAŞ BÖREĞİNİ ÇOK SEVERİM ÇIKARDIĞI O ÇITIR ÇITIR SES HARİKA OLUYOR.BU SEFER TAVUKLA DENEMEK İSTEDİM. MİLFÖY HAMURU VE TAVUK BİR ARAYA GELİNCE MUHTEŞEM BİR LEZZET ÇIKTI ORTAYA GELELİM YAPILIŞINA
MALZEMELER
2 ADET TAVUK GÖĞSÜ
10 ADET MİLFÖY HAMURU(SUPERFRESH KULLANDIM)
2-3 DAL TAZE SOĞAN
1 SU BARDAĞI DONMUŞ BEZELYE
TUZ, KARABİBER, PUL BİBER
SIVI YAĞ
YAPILIŞI
TAVUKLARI MİNİK MİNİK DOĞRAYIP İNCE DOĞRANMIŞ YAĞ ,SOĞAN , BEZELYE VE BAHARATLARLA BİRLİKTE PİŞİRİYORUZ.
MİLFÖYLERİ BUZLUKTAN ÇIKARDIKTAN SONRA MERDANE İLE AÇILABİLECEK HALE GELENE KADAR BEKLİYORUZ.MİLFÖY HAMURLARINI MERDANEYLE BİRAZ GENİŞLETİP PİŞEN TAVUKLU HARCIMIZDAN ORTALARINA KOYUYORUZ.KARŞILIKLI KÖŞELERİ BİRLEŞTİRİP ALTA GELECEK ŞEKİLDE YAĞLI KAĞIT SERİLİ TEPSİMİZE YERLEŞTİRİYORUZ.TÜM MİLFÖYLERE AYNI İŞLEMİ UYGULADIKTAN SONRA ÜZERİNE YUMURTA SARISI SÜRÜP ÇÖREK OTU İLE SÜSLEYEREK ÖNCEDEN ISITILMIŞ 180 DERECELİK FIRINDA YAKLAŞIK 30 DAKİKA PİŞİRİYORUZ
HARİKA BİR LEZZET BEN AKŞAM YEMEĞİ İÇİN YAPTIM AMA GÜNÜN HER SAATİ TÜKETİLEBİLECEK BİR BÖREK
AFİYET OLSUN SEVGİLER

Yorumlar

  1. Bir tarifte pratik ifadesi gördümmü daha çok dikkatimi çeker:)
    Tavuklu böreğide çok severim
    Ellerinize sağlık harika görünüyor
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Çok lezzetli görünüyor. Yakın zamanda da yapmamıştım. İyi ki hatırlattınız:))) Bu arada bloğunuzu yeni keşfettim. Çok güzel tarifleriniz var. Hemen izlemeye aldım... Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ebru'cum ellerine sağlık hem pratik
    hem leziz bizim evde çok sevilir, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ben milföylü lezzetleri çok severim,kahvaltıda yemekte her öğüne yakışıyor,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Tok olduğum halde ağzım sulandı. Ellerine sağlık. Sizi izlemeye aldım. Bloğuma beklerim bende.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler