NAKIŞ İŞLEMELİ OTANTİK BLUZ

Merhabalar yepyeni bir hafta yeni umutlar yeni güzelliklerle gelsin diyerek yine bir kırmızı kombin postuyla sizinleyim.Yine mi kırmızı dediğinizi duyar gibiyim☺en sevdiğim renk ama biliyorum üst üste oldu biraz ama size bir sır vereyim mi? Yayınlanmayı bekleyen 2 kırmızı kombin daha var desem😊 neyse araya başka yazılar koyarım sizi kırmızılara boğmam söz.

Gelelim kombinime nakış islemeli bluzlar elbiseler ceketler hatta ayakkabı ve çantalar kış sezonuna damgasını vurduğu gibi yaz modasında da sıkça göreceğiz sanırım, benim tercihimde üzeri etamin işlemeli baharlık bu bluzdan yana oldu

Kolları ve etek ucundaki işlemeler çok hoş ve şık duruyor.Ben oldum olası böyle otantik ama modern bluzları sevmişimdir, kotlarla çok yakıştığını düşünüyorum üstelik ne giysem diye sıkıntı yaşadığımız bahar aylarında böyle bluzla iyi kurtarıcılar öyle değil mi ?
Zaful sitesinin modellerini çok beğeniyorum ve seçtiğim hiç bir üründe sürpriz yaşamadım.

Zaful sitesinde her daim hoş ve kaliteli ürünler bulabiliyorum üstelik indirimleri takip edince harika ürünleri uygun fiyatlara edinme imkanınız var.

Bu güzel bluz gibi daha pek çok ürün için Zaful sitesini ziyaret edebilirsiniz ürünlerin gelme süresi 10 gün max 15 gün sürüyor yaz alışverişi için siparişleri vermeye başlayın bence 

Kombin detayları 
Nakış işlemeli bluz : Zaful 











Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler