SÜET KIRMIZI AYAKKABILAR


Merhaba yeni haftaya en sevdiğim renk ile başlayım :) Bu kırmızı ayakkabılara bayıldım aslında bootie ayakkabı arası bir tarzı var.Aslında günümü genelde spor ayakkabıyla geçiren biriyim ama bu ayakkabılara aşık oldum ve görür görmez sipariş ettim tabi ki :)
Sivri burun ve bu kadar ince topuklu bir ayakkabı rahat mı diye düşünebilirsiniz, cevabım evet ince topuğuna rağmen oldukça dengeli, görüntüsüne rağmen oldukça rahat üstelik ayak yapınız benim gibi taraklı ise bile rahatlıkla giyebilirsiniz. Stiletto tarzı bu bootie ayakkabının süet dokusunu çok beğendim.
Günlük kullanım için çok rahat bir ayakkabı değil ama özel günlerde diz bir siyah elbise ile harika duracağına eminim.Ayakkabılar tam beklediğim gibi hatta çok daha kaliteli geldi.Kendi ayak numarama göre sipariş ettim ama yinede ölçüler kısmına bakmadan sipariş vermeyin.
Ben siyah bir elbise ile kombinledim, siyah kumaş pantolon hatta jean ile bile harika duracağına eminim.


Ayakkabı'nın detaylarını incelemek ve sipariş vermek isterseniz buraya tık tık 

Zaful sayfasındaki tüm ürünler için  buraya tık tık



Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler