ERKEN REZERVASYONLARA BİR OTEL ÖNERİSİ KARMİR RESORT&SPA


Merhaba bloğumun başlığında dediğim gibi yemek bloğu olarak başlayan macera artık ebrunun yaşam mutfağı haline dönüştü bende bloğun adını değiştirmek istemedim ve sizlerle her konuda yazılarımı paylaşmaya devam ediyorum.Bugün sizlere keyifli bir tatil önerisi sunacağım ama kış geldi bu tatil yazısı ne alaka diyenler olacaktır neden mi bu yazıyı yazıyorum pek çok tur şirketinde yaz için erken rezervasyonlar başladı bile sizlere de fikir vermek adına yazmak istedim.
Karmir Resort&Spa Oteli Kemer Göynükte yer alıyor Kemere daha önce gitmiştim ama göynük tarafını ilk kez ziyaret ettim, ilk dikkatimi çeken muhteşem doğası oldu.Otelin ana binası denize yürüyerek 3 dakikalık bir mesafede bulunuyor önünde başka bir otel olduğundan dolayı odalar havuz veya orman manzaralı benim tercihim havuza bakan odalardan yana oldu.
Kemer bölgesinde deniz ve sahil genel olarak taşlı ve aniden derinleşebiliyor bunu bilerek giderseniz sorun yaşamazsınız taşlar içinse deniz ayakkabıları çözüm olacaktır tabi denizi muhteşem temiz çok derinlerde bile dibindeki taşları sayılabilecek berraklığa sahip
Yemek yapmaya meraklı olunca tabi otelin yemek şefiylede tanışmak istedim hatta sağolsun otelin müdürü mutfağı gezmeme bile izin verdi böylelikle o güzel lezzetlerin çıkarıldığı mutfağıda görme şansım oldu :)
Yemeklerde çok abartı çeşit olmamasına rağmen yinede ne alsam ne yesem diye seçebileceğiniz kadar çeşit bulunuyor sabah öğlen ve akşamları açık büfe yemeklerin yanında öğlenleri pide lahmacun veya döner tüketebiliyorsunuz tabi çay saati menülerinide es geçmeyin derim :) 
Otelin açık alanlar yeşillikler içerisinde arkada gördüğünüz gibi dağlar var ve harika bir orman manzarası bulutların dağlarda oluşturduğu eşsiz güzellikler fotoğraf çekmeyi sevenlere şahane kareler sunuyor
Otelde bulunan animasyon ekibi her daim aktif günün erken saatlerinden gece geç saatlere kadar tatile gelenleri eğlendirmek güzel vakit geçirtmek adına çeşitli aktiviteler yarışmalar düzenliyorlar.Bu resimler ise Türk gecesine ait animasyon gösterilerinden tabi Türk gecesinde yemeklerde Türk mutfağı lezzetlerinden oluşuyor.



Kaldığımız odanın balkonundan çektiğim manzara bu şekilde havuzlar büyük ve yeterli aquaparkta gün içerisinde belli saatlerde aktif

Sonuç olarak Antalya bölgesinde tatil arayanlar ailece huzurlu keyifli bir tatil geçirmek isterseniz kesinlikle tercih edebilirsiniz.5 yıldızlı bir otel olmasına karşın çok büyük ve yorucu bir alana sahip olmamasından dolayı gereksiz büyük alanlarda zaman kaybı yaşamıyorsunuz.Temizliğe hijyene önem veriliyor ki b benim için önemli bir detay tabiki herkes içinde biyolog olunca hijyen konusuna daha hassas olduğum söylenebilir .
Çok lüks beklentiniz yoksa amacınız güzel temiz bir otelde iyi bir tatil geçirmekse ve güler yüzlü kaliteli hizmet almak istiyorsanız doğru seçim olabilir.
Akşam sıkıldığınızda bir çevreyi gezsem dediğinizde otel kapısından çıktığınız anda hareketli bir sokak bulunuyor ve tabi ki yanlarında başka otellerde var ama maalesef bu sene yaşanan turizm krizi sebebiyle çoğu kapalıydı.Dilerim bu sene daha aktif bir turizm sezonu olur.

Bu arada sizi Dobi ile tanıştırmayı unuttum sanırım, otelin maskotu Dobi kendisi otelin girişinde güvenliğin bulunduğu odada konaklıyor :)
Bir blogger olarak sadece bizleri davet eden ağırlayan mekanları değil gidip memnun kaldığım ve sizlerle paylaşmak istediğim yerleride yazmak istedim o nedenle 
Erken rezervasyonun başladığı şu günlerde sizlerle severek tatil yaptığım Karmir Resort&Spa otelini paylaşmak istedim.
Tatil için otel seçerken aklınızda bulunsun sevgiler
Oteli incelemek ve detaylı bilgi almak isterseniz buraya tık tık



















Yorumlar