BUTİKEK TADIM ETKİNLİĞİ

Merhabalar geçtiğimiz günlerde Sevgili Nilgün ve İlknur 'un davetiyle Ankaralı Bloggerlar olarak Batıkentte yer alan Butikekte tadım etkinliği için bir araya geldik.Sofraya önce güzel sunumuyla atıştırmalıklar geldi ara sıcaklarda diyebiliriz tabi çıtır çıtır ve leziz börekler patatesleri çok sevdim
Sonrasında ise leziz pizzalar sofrayı donattı hepsi harikaydı hamuru ince ve bol malzemeli :)
Tadım etkinliğinin sonunda ise benim her zaman 1 numaralı tercihim olan çikolatalı pasta geldi tadı enfesti ne de olsa çikolatalı e tabi Butikek lezzetide eklenince harika olmuş keyifle yedik yanında sıcacık çaylarımızda bu güzel pastaya eşlik etti tabi ki 
Bloggerlar olarak çok keyif aldığımız bu etkinlikten kareler


Bu güzel organizasyon için Nilgün'e , İlknur'a ve tabiki Butikek yetkililerinden Necmettin beye çok teşekkür ederiz
Yeniden güzel etkinliklerde buluşmak dileğiyle 
sevgiler




Yorumlar