ORGANİQUE NATURAL COSMETICS&SPA ÜRÜNLERİ




Merhaba benim organik ürün sevdamı bilen firmalardan biri Organique birbirinden güzel ürünlerinden oluşan bir hediye yollamış nasıl sevindim malum konu organik oldumu ayrı bir yeri oluyor bende.
Organique ürünlerini tanımadan önce firmadan biraz bahsetmek istiyorum; 2003 yılında Thomas Czarski tarafından kurulan Polonya menşeili firma bilinçli kozmetik tüketicisine yönelik yüksek kalitede,doğal içerikli güvenli formüllere sahip ve etkili yüz,vücut bakımı ve SPA grubu ürünlerini Organique markası adı altında piyasaya sunmuştur.Bu markada yer alan tüm ürünler tamamen doğal olup Paraben,Silikon,Etanol,PEG,Sülfat,Parafin,Phtalates,Vazelin,Formaldehit,SLES,SLS,ALS,Etanolamin,Sentetik Boya,Alkol içermeyen güvenli formüllerle üretilmiştir.
Üretim esnasında hiçbir hayvansal ürün kullanışmamış ve hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.
Organique ürünlerinin üretiminde GMP (iyi üretim uygulamaları) ve GHP (iyi hijyen uygulamaları) prensiplerine göre yapılandırılmış olup bunlar uyularak insan sağlığı için üretimi yapılan her ürünün üretimin tüm aşamalarında ve uygulamalarında yüksek kalite ve hijyene sahip olmasını gerektirir.BU nedenle Organique ürünleri güvenle kullanılabilecek ürünlerdendir.
Organique firmasının ürün özelliklerine baktığımızda benim gibi ürün içeriklerine hassasiyet gösterenler için harika bir tercih olacağı kanısındayım.
Gelelim ürünlerine ; bana gelen ürünler , vücut peelingi, kil maskesi, portakallı sabun olup vücut peelingi harika kokusuyla sizi mutlu etmeye yetiyor diyebilirim pembe muhteşem bir rengi var,içeriğinde toz şeker tanelerine benzer tanecikler bulunuyor,ancak sürerken bunlar cildi zedelemiyor hafifçe masaj yaparak vücut peelingini yapıyorsunuz ve sonuç harika ellerimde denedim ilk olarak çok beğendim tüm ölü derilerden arındırıyor pırıl pırıl yumuşacık bir cilde sahip oluyorsunuz.
Kil maskesini kulanırken cam bir kapta ve tahta kaşık kullanarak hazırlamanız gerekiyor harika bir bakım yapıyor.
Portakal yağının stres azaltıcı etkisi olduğunu düşünürsek portakallı sabunda stresten arınmak için kokusuyla teninizde harika bir his bırakıyor.
Organique markasında Spa ürünleri, bayan ve erkek cilt bakım ürünleri,vücut bakım kremleri,peelingler,sabunlar ,mumlar gibi pek çok ürün çeşidi de bulunuyor.
Organique ürünlerini bir biyolog olarak öncelikle içeriklerinden dolayı sonrasında ise ürün kalitesinden dolayı kesinlikle tavsiye ediyorum
Peki bu güzel ürünlerini incelemek ve satın almak için www.organique.com.tr  adresinden bilgi alabilirsiniz ayrıca facebook/organiqueturkey  instagramda ise organiqueturkey olarak firmayı takip edebilir yeni ürünlerden kampanyalardan hemen haberdar olabilirsiniz   
Sevgilerrrr



Yorumlar