MAKARNA SALATASI


MALZEMELER
1 PAKET SELVA ŞİPŞAK MAKARNA
1 KASE YOĞURT
3 DİŞ SARMISAK
1 KASE AKFA HAZIR GARNİTÜR
3-4 ADET KORNİŞON TURŞU
SUMAK ,TUZ , ZEYTİNYAĞI

YAPILIŞI
SADECE 3 DAKİKADA HAŞLANAN SELVA MAKARNAMIZI KAYNAR SUYA ATIP HAŞLIYORUZ.SUYUNU SÜZDÜĞÜMÜZ MAKARNALARI DOĞUMAYA BIRAKIP BİR SERVİS TABAĞINDA YOĞURT , RENDELENMİŞ SARMISAK, ZEYTİNYAĞI, TUZ, GARNİTÜRLER, KÜÇÜK DOĞRANMIŞ TURŞU BİR ARAYA GETİRİP GÜZELCE KARIŞTIRDIKTAN SONRA MAKARNALARI İLAVE EDİP İYİCE HARMANLIYORUZ.ÜZERİNİ SUMAKLA SÜSLÜYORUZ.
ÇOK BASİT LEZZETLİ VE EKONOMİK BİR TARİF AFİYET OLSUN
SEVGİLER



Yorumlar

  1. merhaba canım,blogumda güzel bir çekiliş/etkinlik var gelmek istersen sevinirim ve beklerim :)
    http://sevonugozunden.blogspot.co.uk/2013/02/cantani-gosterilk-cekilisetkinlik.html
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ebrucum:)) Güzel ziyaretini iadeye geldim seni hemen izlemeye aldım sende beni alırsan sevinirim hani daha sık görüşürü...
    tarifler çook hoş ellerine sağlık ama şu kiremitte köfte yokmu bittim ona hımmm:))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. güzel yorumlarınıza teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler