ZAFUL İNDİRİMİNDEN SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM


Merhaba hem sevgililer günü hem de sezon sonuna yaklaştığımız için harika indirimler var, Zaful'da sezon indirimine ek olarak sevgililer gününe özel indirimler yapmış bende mavi sever biri olarak sizin için bazı ürünler seçtim.


Bu mavi botların rengine bayıldım , kotlarla harika olmaz mı sizce de? Bu güzel botu incelemek isterseniz detaylar burada  
Bu elbiseyi ilk gördüğümden beri sevdim,işlemeleri harika görünüyor.İlk fırsatta sipariş edeceğim.Sizde incelemek isterseniz burada
Bu sene çok fazla görüğümüz işlemeler uzun süre moda olacak gibi görünüyor.Bu kazakta çok hoş öyle değil mi ? Detaylar burada
Bu tarz ceketleride bu sezon çok fazla görüyoruz baharda çok tercih edileceğe benziyorlar ben bunu seçtim sizde bunu ve diğer modelleri incelemek isterseniz burada






Yorumlar

  1. botlar ve işlemeli cekete bayıldım :-))

    YanıtlaSil
  2. botlar şahane çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy deri mont ve işlemeli ceket çok şık çok beğendim.Sipariş verebilirim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler