ECZANEMİZDE.COM.TR İLE ALIŞVERİŞ KEYFİ

Merhaba bugün sizleri her zaman tercihim olan dermokozmetik, organik ve doğal ürünleri kolaylıkla satın alabileceğiniz, güvenilir bir alışveriş sitesiyle tanıştıracağım. Eczanemizde.com.tr birçok kaliteli markayı satışa sunan firma hızlı kargosuyla dikkat çekiyor. Tabi sitedeki kampanyaları takip ederek sevdiğiniz ürünleri çok uygun fiyatlarla almanızda mümkün...
Bendeniz bir Bioderma Sensibio H2O fanlarından olup biri bitmeden diğerini stokluyorum mutlaka :) Eczanemizde.com.tr kampanya yapmış 2 adet sensibio h2o sadece 55.90 TL tam benlik dedim ve hemen sepete ekledim.

Hazır böyle kaliteli ürünleri uygun fiyata alma fırsatı varken sitede biraz daha dolaştım ve evvvetttt ter kokusuna kesin çözüm hemde Amerikada doktorlar tarafından reçete edilen bir ürün Maxim Roll-On Deodorant önce terleme azalana kadar her gün akşam sonrasında haftada 1-2 kez uygulanıyormuş , üstelik sadece kol altı değil eller,ayaklar,sırt gibi farklı bölgelerede uygulama yapılabiliyor.İçeriğindeki Aluminium Chloride sayesinde ter bezi kanallarının yüzeye açıldığın yerlerde oluşturduğu mekanik engel ile ter bezi salgı hücrelerinin küçülmesine ve terlemenin önlenmesine yardımcı olduğunu belirtiyorlar.
Aldığınız bir kutu ürün yaklaşık 3 ay kadar kullanılabiliyor.Ürünün normal satış fiyatı 89 TL olup Eczanemizde.com.tr farkıyla sadece 75 TL'ye satın alabilirsiniz.
Malum yaz ayındayız tatil planları yapılıyor peki hem kısa sürede hem de sağlıklı zayıflamak için bir ürün keşfettim desem ...
7 gün akşam 7'de bir kase yoğurtla tüketeceğiniz hiçbir katkı , Gdo'lu ürün, yapay tatlandırıcı,glikoz şurubu,aromalar,trans yağlar , kimyasal koruyucular içermeyen bu müsli sayesinde yeme alışkanlıklarınız değişiyor ve Bunu kullanarak haftada 2 kilo verilebildiğine dair yorumlarda gördüm.İçeriğinde 7 paket çıkıyor , her güne bir paket her akşam 7de 4 kaşık yoğurda katarak yediğiniz bir paket müsliden sonra sabah kahvaltısına kadar bir şey yemiyorsunuz.İsterseniz karışımı lezzetlendirmek için meyvelerden yararlanabilirsiniz.ben bu akşam denemeye başlıyorum , sonuçlarıda blogumda yayınlayacağım.Sizde denemek isterseniz eczanemizde.com.tr'de 3 al 2 öde kampanyası var.Fiyatı 59.90 TL bence deneyin hem sağlıklı hem kilo verdiriyor hem de leziz daha ne olsun :)
Tam sayfadan alışverişi yaparken arayan kuzenim Bir arkadaşında gördüğü Flormar ruju çok beğenmiş laf arasında söylemişti bende sitede tam alışverişi tamamlarken gözüme çarpan kırmızı ruju kuzenim için aldım.
Benim eczanemizde.com.tr ile tanışmam böyle oldu, sıra sizde ...
Sevgiler








Yorumlar

  1. Bioderma ürünlerini çok severek kullanıyorum. Ah o veremediğimiz kilolar. Bunu denemek istiyorum canım. Bu arada çekilişte bol şans .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler