GULSHEN DOĞAN İLE 8 MART BLOG YAZARLARI BULUŞMASI PART-4

Daha öncede söylediğim gibi eller kollar dolu dolu bol sponsorlu bir etkinlik oldu her firmayı detaylı güzel yazmak istiyorum öyle oluncada yazılar çok oluyor tabi Allah bereket versin tüm sponsorların işleri rast gitsin diyorum ve yazıma başlıyorummm

Mineral kozmetiğin öncülerinden Jane İredale harika ürünler göndermiş hepsini çok sevdim
Teşekkürler Jane İredale

Avrupa'nın en büyük bebek mağazası olarak şubat 2014te Ankara'da açıldı binlerce çeşit ile hem internette hem mağazada harika ürün çeşitleri var, bu güzel sepeti etkinliğimizde çekiliş için hazırlamışlar şanslılardan biride benim
Teşekkürler Babymall

Tüm katılımcılarımıza birbirinden güzel çoraplardan hediye etti
Teşekkürler Modies

Dolu dolu her ürün çeşidinden göndermiş desem yalan olmaz heralde ,etkinlik sonrası alerjik nezlem coşunca Doğuş Kuşburnu vazgeçilmezim oldu 
Teşekkürler Doğuş

Sevgili Özge Filibeli tarafından yaratılan Baby Corner markası birbirinden güzel ve yaratıcı ürünleriyle etkinliğimize destek verdiler.Bu resimde gördükleriniz şirin dondurma topları gibi görünsede aslında onlar çorap harika bir dizayn değilmi sizcede ?
Teşekkürler Baby Corner

Eau De Parfüm , Vücut nemlendiricisi ve duş jelinde oluşan bir set göndermiş kokusunu çok sevdim ama benden size tavsiye hiç bir parfüm ya da deodorantı teninize sıkmayın kıyafetlerinize sıkın hem daha kalıcı olacaktır hemde cildinize temas etmemesi daha sağlıklı
Teşekkürler İxora

Workshop organizasyonuma destek olan Söke Un bu organizasyonda beni kırmayıp ürünlerinden gönderdi
Teşekkürler Söke Un

VICTORINOX
Bıçaklarından domates soyma bıçağı çok kullanışlı yemek blogu olarak çok işime yarayacak

 NEVA COLOR
Saç boyası , saç spreyi ve saç açıcı sprey olmak üzere 3 güzel ürün göndermiş boyadan dolayı her yıkamadan sonra dolaşan saçlarım için saç açıcı sprey harika oldu
Teşekkürler Neva Color

Modanın öncü markalarından Vekem her mevsim farklı kombinlerle giyilebilecek bu elbiseyi gönderdi tüm katılımcıların çok beğendiğini söyleyebilirim.benimkini kuzenime hediye ettim bayıldı
Teşekkürler Vekem

Firma yetkilisi bizlere ürünlerini detaylı olarak anlatıp bilgiler verdikten sonra bu güzel ürün çeşitlerinden hediye ettiler.Etkinlik sonrası alerjik nezle olan bendeniz Nasorinse sayesinde rahatladım,heme eczaneden bir kutu daha edindim.Alerji mevsimi başladı polenler uçuşuyor evde bulundurmak gerek
Teşekkürler Abfen Farma

Hepimize hünerlerimizi göstermek adına desenli keçe setleri hediye etti bakalım bu güzel desenler neye dönüşecek neler yapabilicem
Teşekkürler Desenli Keçeler

Daha öncede söylediğim gibi hiç bir firmayı üstünkörü geçmek istemediğim için yazımı bir kaç partta yazıyorum.Sonsorlarımız bu kadar değil devamı geliyor takipte kalın 
Sevgiler

















Yorumlar