GULSHEN DOGAN İLE 8 MART BLOG YAZARLARI BULUŞMASI PART-3

Bol sohbetli bol keyifli etkinliğimizin bol sponsorlarını yazmaya devam ediyorum bakalım sırada kimler var?...

En sevdiğim hediyelerden maviyi çok severim bu fular tam bana göre 
Teşekkürler Silk&Cashmere

Ürünlerinden oluşan bir hediye paketi göndermiş hepsini çok sevdim
Teşekkürler Fresh'n Soft

Biribirinden leziz ürünlerinden göndermiş höşmerim hemen denendi kesinlikle süper  
Teşekkürler Dr.Oetker

Bir biyolog olarak organik mineral ürün aşığı olunca Lavera ürünlerine bayıldım çok sevdim, tüm seriyi tamamlamak istiyorum
Teşekkürler Lavera

Dört mevsim vazgeçilmez bitki çaylarıyla doğadan bloggerların yanında
Teşekkürler Doğadan

Çikolatasever olarak Milango çikolatalarını çok sevdim hepsi harikaydı
Teşekkürler Şölen

Tam benlik ürünlerden doğal kozmetik paraben içermiyor olmasından dolayı zaten gönlümde yer etti bile diğer özelliklerinide ekleyince ilk tercihlerimden olacağa benziyor
Teşekkürler Cyrene Kozmetik

Sağlık ve güzellik marketi denilince akla gelen ilk isimlerden Watsons bizim için çok güzel hediyeler seçmiş
Teşekkürler Watsons

Tüm katılımcılar için birbirinden güzel bileklikler göndermiş , benim şansıma düşen bu oldu bordo kazağımla harika olacak
Teşekkürler Axesayra

Leziz turşu çeşitleriyle bizimleydi , salatalık şeklinde mini usb diskte gönderdi ama benimki sanırım poşetten düşmüş o nedenle resimde yok , turşulara gelince hepsi afiyetle yenildi 
Teşekkürler Berrak Gıda

Yılların eskitemediği markalardan bebak her geçen gün kendini yeniliyor ve yepyeni ürünlerle karşımıza çıkıyor
Teşekkürler Bebak

Renkli kozmetiğin sayılı firmalarından Alix Avien ürünlerinden oluşan hediyelerle bloggerların yanında 
Teşekkürler Alix Avien

Parfüm bir bayanın olmazsa olmazıdır Nobren günümüzü bu güzel parfümlerle kutladı
Teşekkürler Nobren

Devamı geliyor firma isimlerine tıklayarak kendi internet sayfalarına ulaşabilir , ürünler hakkında daha detaylı bilgiler alabilirsiniz.
Sevgiler












Yorumlar