ARDA TÜRKMEN İLE TEFAL ETKİNLİĞİNDEYDİM


Merhaba uzun zamandır bloga yazamadım, kursa başlamıştım onun yoğunluğu bilgisayarın bozulması derken uzak kaldım biraz.Sizlere güzel bir tanıtım yapmak isterim,pek çoğumuzun tanıdığı sempatik,başarılı şefimiz Arda Türkmen kendi ismiyle çıkarılan Tefal Arda Türkmen serisi tanıtımları için Ankara Ankamall Tefal mağazasındaydı.Bende takipçisi olduğum için kurs öncesi gidip kendisiyle tanışma şansını yakaladım.Hem kendi yaptığı leziz pilavları denedik hem mutfakla ilgili püf noktalarını öğrendik hem de keyifli sohbetler ettik.
Tefal'e bizleri Arda Türkmenle bir araya getirdiği ve bu güzel ürün serisini bizlerin kullanımına sunduğu için çok teşekkür ediyorum
Bu güzel etkinliğin sonunda sevgili Arda Türkmen ile bir hatıra fotoğrafı çektirmeden olmazdı tabi...
sevgiler


Yorumlar

  1. Tekrardan dönmene sevindim canım.
    Güzel yazılarını bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirleriniz benim için önemli sevgiler